Conținut, de ce trebuie evitat excesul de cuvinte cheie în articole

Conținut, de ce trebuie evitat excesul de cuvinte cheie în articole. Cuvintele cheie sunt importante pentru orice conținut. Prin urmare, conținutul în mediul online are nevoie de o strategie pentru cuvintele cheie potrivită.

Marketingul prin conținut folosește cuvintele cheie ca formă principală de SEO. Majoritatea marketerilor ar fi de acord cu un aspect. Pe măsură ce trecem într-un nou deceniu, conținutul este și va rămâne o componentă cheie. O componentă cheie a oricărei strategii de marketing digital.

Evoluția marketingului prin conținut a fost modelată de o serie de factori. În primul rând motoarele de căutare în sine și, algoritmii în schimbare a acestora.

Din acest motiv, s-ar putea ca în anii următori să se schimbe multe. Deși, este o problemă de speculație mai exact ce, cum și în ce măsură se va schimba.

Totuși, ce pot face marketerii de conținut este să înțeleagă cum să abordeze cel mai bine conținutul.

Pentru informații suplimentare puteți vedea articolul nostru despre tendințe SEO în 2020.

Pentru conținut ”fantoma” cuvintelor cheie a trecut

Există multe elemente care alcătuiesc SEO. Se spune că Google are aproximativ 200 în algoritmul său. Realitatea este că, cuvintele cheie rămân cele mai importante. La urma urmei, acestea sunt căutate de oameni, când vin să folosească motoarele de căutare.

Toate acestea a făcut odată ca SEO să fie foarte simplu. Scriitorii de conținut, puteau atinge primele pagini în rezultate prin următoarele:

  • utilizarea cuvintelor cheie populare, chiar dacă nu au fost relevante pentru subiect;
  • umplerea cuvintelor cheie, prin utilizarea unui număr foarte mare de cuvinte cheie;
  • spam – folosind același cuvânt cheie în mod repetat.

Rezultatul acestui fapt a fost o mulțime de conținut cu o calitate scăzută. Implicit, căutări frecvente, care au îndreptat oamenii către subiecte greșite.

Cu toate acestea, începând cu anul 2010, algoritmii motoarelor de căutare au început să se schimbe. Schimbarea a venit pentru a filtra conținutul slab și irelevant. Relevanța și autoritatea au devenit mai importante. La fel de importante au devenit și alte elemente precum backlink-urile puternice, imagini și videoclipuri bune, relevante.

Întrebarea este: cum trebuie să procedați acum cu cuvintele cheie?

Practici de cuvinte cheie pentru conținut

Spam-ul irelevant a fost expediat în trecut. Este adevărat același lucru și pentru cuvintele cheie? Până la urmă, câte sunt prea multe?

În elaborarea unei strategii de conținut, marketerii vor avea propriul set de cuvinte cheie. Fie că sunt cuvinte cheie scurte, sau fraze mai sofisticate.

Unii s-ar putea baza pur și simplu pe propriile lor inițiative. Pe prioritățile create de natura produselor, sau serviciilor pe care aceștia încearcă să le comercializeze. Alții vor căuta să meargă mai departe și să efectueze cercetări. Vor încerca să utilizeze cele mai bune cuvinte cheie.

Acest lucru poate fi realizat folosind o varietate de instrumente. Printre cele folosite de noi sunt: KWFinder, SEMrush, Spyfu și Buzzsumo. Aceste instrumente sunt folosite pentru a stabili răspunsuri la următoarele întrebări:

  • Ce cuvinte cheie sunt căutate cel mai mult?
  • Care sunt cuvintele cheie utilizate cel mai mult de firmele rivale, care oferă produse sau servicii similare?
  • Ce cuvinte cheie nu reușesc să aibă un impact?

Făcând acest lucru, ar trebui să puteți stabili o listă de cuvinte cheie puternice și eficiente. Ulterior le puteți include în blogurile dvs., în articole de știri și în alt conținut.

Numărul potrivit de cuvinte cheie pentru conținut

După ce ai stabilit care sunt cele mai bune cuvinte cheie ale tale, apare o întrebare spinoasă. Cât de multe trebuie să folosești? Cei mai mulți scriitori de conținut își pot imagina cum arată excesul de cuvinte cheie. Mai ales dacă au fost implicați în scrierea de conținut timp de mai mulți ani. Dar dacă, conținutul dvs. nu emulează asta, câte cuvinte cheie ar trebui să includă un articol?

Printre motivele principale, un aspect important este lungimea conținutului.

O schimbare importantă a algoritmilor motoarelor de căutare a fost volumul articolului. Astfel, un articol mai lung obținea o autoritate mai mare și un clasament mai bun. Deși, în practică lungimea articolului depinde de complexitatea subiectului tratat.

Poate părea logic ca un articol de 1000 de cuvinte să aibă mai multe cuvinte cheie decât unul de 500.

Totuși, acest lucru nu este neapărat așa. Puteți avea o listă mare de cuvinte cheie. Folosirea lor integrală, pentru un articol lung nu este cea mai bună practică. Mai ales că poate fi sancționată de motoarele de căutare.

Motivul este, în principiu, același ca în anii 2000. Dacă vă puneți toate ouăle într-un singur coș, asta sugerează că încercați prea mult să atrageți atenția potențialilor cititori. Din perspectiva cititorului care folosește un motor de căutare, este căutat un singur cuvânt cheie la un moment dat. Nu contează lungimea articolului la care ar putea fi direcționat în rezultatele căutării.

Cel mai bun număr de cuvinte cheie, este probabil în jur de trei sau patru dintr-o listă mai lungă. Acestea pot fi rotite pur și simplu în timp, sau selectate în funcție de subiectul specific al conținutului.

Profitând la maximum de o listă conexă

Numărul de cuvinte cheie ar trebui să fie limitat. Deci, importanța modului de utilizare a fiecăruia este în consecință mai mare.

Acesta este motivul pentru care este important să vă asigurați că, cuvintele cheie sunt de înaltă calitate. În special dacă au fost verificate pentru relevanță și rate ridicate de răspuns. În acest context, efectuarea de cercetări despre ceea ce funcționează bine și ce utilizează concurența este o mișcare înțeleaptă.

Este important să luăm în considerare eficacitatea fiecărui cuvânt cheie în mod izolat. Sofisticarea din ce în ce mai mare a algoritmilor nu a presupus doar limitarea practicilor rele de cuvinte cheie. A făcut posibilă utilizarea pe scară largă a cuvintelor cheie conexe. Aceasta se datora faptului că o frază formată din mai multe cuvinte nu mai trebuia reprodusă cu exactitate. O apropiere strânsă ar fi suficient de bună.

Nu este vorba doar despre număr. Ceea ce contează, este utilizarea relevantă a cuvintelor cheie de înaltă calitate în conținut bine scris și optimizat.

Cum vă putem ajuta să vă mențineți pasul

Oferim marketing prin conținut bazat pe o strategie clară care poate combina acest lucru cu o serie de alte instrumente de marketing digital.

Scopul nostru va fi să folosim cele mai bune practici pentru cuvinte cheie și alte elemente ale  SEO. Prin strategii de marketing bine construite ne asigurăm că website-urile clienților ajung pe prima pagină a clasamentului de căutare în aproximativ 6-9 luni.

Lasă un comentariu