Optimizare SEO, sfaturi de optimizare pentru website-urile restaurantelor

Optimizare SEO, sfaturi de optimizare SEO pentru website-urile restaurantelor. Industria alimentară este competitivă. La fel ca în multe nișe, website-ul restaurantului include anumite tehnici specifice industriei sale.

Ce este optimizare SEO

Pentru a începe, definim SEO.

SEO (Search Engine Optimization) este strategia folosită pentru a crește vizibilitatea website-ului în mod organic. Se folosesc tehnici gratuite de optimizare on-page și off-page. Aceasta nu include metode care implică cheltuieli publicitare. Există multe modalități de a efectua optimizarea pentru motoarele de căutare. Nu există ”o rețetă de succes”, care să ducă website-ul dvs. către prima pagină a rezultatelor căutării.

Este nevoie de timp și efort, dar rezultatele merită. Unele dintre modalitățile de optimizare pentru motoarele de căutare includ, dar nu se limitează la:

  • cercetarea cuvintelor cheie și analiza competitorilor;
  • structura/organizarea website-ului;
  • optimizarea etichetelor de titlu, titlu și imagine folosind cuvinte cheie;
  • optimizarea conținutului folosind cuvinte cheie direcționate;
  • creare și întreținere blog;
  • interconectare internă;
  • conturi de social media pentru a construi relații și a distribui conținut;
  • listări locale în directoare de nișă de renume;
  • conectarea externă.

Așadar, să trecem la aspectele de optimizare SEO a website-ului restaurantului. Cui nu-i place să mănânce sau să ia mâncare din când în când? Indiferent dacă clienții dvs. potențiali au avut o zi lungă, sau călătorii trec prin zona dvs. în căutarea unei mese excelente, oamenii caută restaurante frecvent. Tot mai mult de pe dispozitivele mobile.

Ce contează acuma cel mai mult? Acești clienți înfometați se bazează foarte mult pe recenziile de la Google. Pot verifica și website-uri specializate precum TripAdvisor, dar și pe rețelele de socializare. În online dacă ai un website sau un cont pe o rețea de socializare clienții lasă feedback.

Optimizare SEO pentru website-ul unui restaurant

Având în vedere atât de multe considerente, ar fi util să enumerăm câteva dintre ”elementele obligatorii”. Acestea sunt necesare pentru orice restaurant care dorește o prezență online puternică.

Navigare prietenoasă cu utilizatorul

Când organizați website-ul dvs., asigurați-vă că zona de navigare principală este intuitivă. Scopul dvs. este ca utilizatorii să găsească informațiile de care au nevoie în 2-3 click-uri. Indiferent dacă este vorba despre programul restaurantului, informații despre locație, comenzi online, catering sau meniuri. Aceste informații ar trebui să fie accesibile în mod rapid.

Evitați să aveți prea multă dezordine pe pagina de pornire și în meniul acesteia. Privește ce elemente ar trebui să fie listate în navigarea principală. Apoi, care pot fi incluse ca elemente drop-down sub navigarea principală.

Website prietenos cu dispozitivele mobile

Dacă aveți un website mai vechi care nu este prietenos cu dispozitivele mobile trebuie să remediați acest aspect. Motoarele de căutare vor penaliza website-ul dvs., deoarece va fi considerat mai puțin valoros pentru utilizatori.

Potențialii clienți vor găsi website-ul dificil de navigat. Mai ales, având în vedere că majoritatea căutărilor sunt efectuate de pe dispozitivele mobile. Puteți găsi companii de proiectare a website-urilor care oferă servicii SEO cu un preț rezonabil. Sau, dacă sunteți priceput în tehnologie, mergeți cu o companie de design web pentru a realiza acest lucru. Rețineți doar că, nu toate companiile oferă nivelul de suport de care ați avea nevoie.

Informații de contact extrem de vizibile

Informațiile dvs. de contact, inclusiv orele, adresa, numărul de telefon, locația și butonul de comandă online (dacă este cazul), ar trebui să fie afișate în mod vizibil pe website-ul dvs. În ​​special în antetul, subsolul și pagina de contact.

De asemenea, ar fi util să includeți o hartă Google pe pagina dvs. de contact. Informațiile dvs. de contact ar trebui să fie primul lucru pe care îl văd utilizatorii de mobil atunci când fac click pe website-ul dvs.

Imagini de înaltă calitate pentru optimizare SEO

Prezentarea imaginilor de proastă calitate poate face ca unitatea dvs. și mâncarea dvs. să pară mai puțin primitoare. Luați avânt cu imagini profesionale sau cel puțin, imagini de înaltă calitate, cu iluminare potrivită. Optimizați imaginile completând eticheta ”imagine superioară” și eticheta ”descrierea titlului”. În acest fel, puteți oferi utilizatorilor o idee bună despre ce conține imaginea.

Optimizare SEO prin conținut de calitate

Înainte de a începe să scrieți conținut pentru paginile website-ului dvs., faceți niște cercetări de cuvinte cheie. Eventual și analiza concurenților. În acest fel puteți vedea cum caută potențialii clienți și pentru ce cuvinte cheie se clasează concurența dvs.

Consultați postarea noastră despre cercetarea de cuvinte cheie pentru sfaturi suplimentare despre cum să faceți acest lucru.

Dacă nu vă simțiți confortabil să faceți propriile dvs. cercetări, puteți solicita ajutorul unui specialist SEO. Sau puteți apela la un  specialist în content writing pentru a vă ajuta să creați un text specific.

Blog

Dacă este posibil, luați în considerare menținerea unui blog activ. Oferind conținut frecvent, dați motoarelor de căutare o șansă de a accesa mai des și de a indexa website-ul dvs.

În acest fel veți atrage mai mulți vizitatori și veți arăta că sunteți o autoritate în nișa dvs. La rândul său, acest lucru vă poate îmbunătăți clasamentul în rezultatele căutării.

Mărturii ale clienților

Clienților le place să verifice recenziile celorlalți înainte de a încerca o nouă masă.

Luați în considerare includerea recenziilor pe pagina de pornire sau în zona laterală a paginilor website-ului dvs. Dacă primiți recenzii pe Google, TripAdvisor sau un alt website similar, citați sursa recenziei. Deasemenea, includeți un link către website-ul extern. Astfel încât, utilizatorul să poată vedea mai multe recenzii. Desigur, trebuie să vă asigurați că recenziile sunt bune.

Optimizare off-page a website-ului unui restaurant

Bine! Ați configurat un website accesibil, ușor de utilizat, cu conținut scris excelent și imagini uimitoare. Acum este timpul să faceți câteva optimizări SEO off-page. Ai nevoie de ele pentru o mai bună vizibilitate pentru motoarele de căutare.

După cum este enumerat mai sus, cercetarea de cuvinte cheie și optimizarea conținutului/etichetelor sunt importante pentru SEO. În plus, următoarele sunt trei tactici de optimizare pentru motorele de căutare off-page. Le puteți utiliza pentru și mai multe oportunități de a vă prezenta în fața potențialilor clienți.

Creați pagini Google Business

Nu costă nimic să configurați pagini de afaceri pentru motoarele de căutare. În schimb, veți fi mai vizibil în căutările locale.

Configurați conturi de socializare pentru a crește fidelitatea

Restaurantele beneficiază adesea de Facebook, Pinterest, Instagram și Twitter. Fiind afaceri B2C, rețelele sociale vă pot aduce beneficii. Utilizați conturile dvs. de socializare pentru a rula promoții, a publica cupoane, a afișa poze cu mâncăruri noi și multe altele.

Adăugați restaurantul în directoarele locale

Mai mult ca sigur că ați căutat vreodată un restaurant online. Ați văzut probabil o multitudine de recenzii legate de restaurantul de care sunteți interesat. Iată o listă de directoare pentru a vă înscrie restaurantul pentru a vă îmbunătăți prezența online:

  • Citysearch;
  • CitySquares;
  • Local.com;
  • MenuPages (dacă este cazul în orașul dvs.);
  • TripAdvisor;
  • Scheunat;
  • Zomato.

Un website pentru restaurant, include etichete optimizate, conținut bogat în cuvinte cheie, imagini frumoase, navigație intuitivă și conturi de social media. În acest caz sunteți pe calea potrivită de a crește traficul atât pentru website-ul dvs., cât și pentru restaurant. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a construi un website de înaltă calitate pentru un restaurant și conținut de blog, UpSEO vă poate ajuta!

Nu ezitați să contactați pentru mai multe informații!

Lasă un comentariu