Skip to content
Website companie, 5 greșeli comune de evitat pentru orice afacere

Website companie, 5 greșeli comune de evitat pentru orice afacere

Website companie, 5 greșeli comune de evitat pentru orice afacere și aplicarea serviciilor de optimizare SEO. Dacă sunteți un proprietar de afacere, știți deja cât de important este un website atractiv, ușor de utilizat. Dar știți că puteți face unele greșeli comune care alungă clienții?

Puteți să transformați website-ul dvs. într-o mașinărie ușoară de conversie a clienților. În acest articol evidențiem greșelile comune întâlnite în website-urile de afaceri și câteva sfaturi pentru a le evita. Citiți mai departe pentru a afla mai multe.

Proiectare slabă a website-ului de companie

Când priviți șabloanele website-ului, veți vedea câteva modele destul de frumoase. Imagini glisante mari, caracteristici interactive, elemente de artă, combinații de culori interesante.

Lista de lucruri distractive și atrăgătoare pe care le puteți adăuga pe website-ul dvs. este interminabilă. Însă asta nu înseamnă că toate sunt potrivite website-ului dvs. Indiferent de pe ce dispozitiv este accesat.

Elementele suplimentare ale website-ului pot fi distractive. Dar, în cele din urmă, atrag atenția cititorului de la ceea ce este mai important.

Obiectivul principal al unui website este transformarea vizitatorilor website-ului în clienți.

Le spune clar vizitatorilor unde se află informațiile dvs.?

Evitați o tonă de elemente principale de navigație și meniuri derulante. Vor face ca vizitatorii să lucreze prea mult pentru a găsi ceea ce caută. Dacă aveți mai multe pagini cu un paragraf de text, luați în considerare combinarea acestora într-o singură pagină.

Utilizarea de imagini cu o calitate scăzută

Imaginile de calitate scăzută reflectă o afacere slabă. Vizitatorii website-ului dvs. vor percepe compania dvs. ca una neprofesionistă atunci când văd fotografii de calitate slabă.

Dacă este posibil angajați un fotograf profesionist să facă fotografii cu afacerea, produsele sau serviciile pe care le oferiți. S-ar putea să aveți un buget limitat pentru aceasta. Ei bine, nu trebuie să vă panicați.

Există website-uri gratuite de fotografii precum Pixabay, Unsplash, care vă vor permite să descărcați imagini gratuit. De asemenea, puteți face fotografii grozave chiar de pe smartphone.

Sfaturi pentru a obține fotografii bune pentru un website de companie

  • alege o rezoluție înaltă pentru fotografiile tale. Mulți profesioniști recomandă cel puțin 72dpi ca standard. Puteți să le transmiteți către constructorul website-ului cu care lucrați. Acesta le va dimensiona și decupa în mod corespunzător;
  • nu vă folosiți blițul. În schimb, folosiți lumina naturală ori de câte ori este posibil;
  • ferește-te de umbre. În interior, puteți poziționa iluminatul în funcție de necesități pentru a evita acest lucru. Dacă sunteți afară, alegeți o zi ușor însorită și încercați să obțineți fotografii cu un iluminat optim;
  • folosiți un trepied. Dacă nu aveți o mână foarte stabilă, luați în considerare achiziționarea unui trepied;
  • scanează zona înainte de a face fotografii. Dacă faceți fotografii în aer liber asupra afacerii dvs., asigurați-vă că nu există vehicule care să vă obstrucționeze poza. Verificați dacă zona din jur este lipsită de gunoi și bine îngrijită;
  • faceți fotografii cuprinzătoare. Există de obicei multe zone de pe un website care permit imagini cu lățime întreagă. Rețineți acest lucru atunci când faceți poze;
  • utilizați un instrument de editare a fotografiilor precum Canva sau Adobe Photoshop. Puteți să le măriți, decupa și salva în formatul web necesar;
  • utilizați o distanță și un fundal consistent pentru produse. Dacă faceți imagini despre produs, asigurați-vă că fundalul este același și că utilizați o distanță constantă pentru fiecare fotografie.

Dacă lucrați cu o companie de web design, apelați la cunoștințele specialiștilor implicați. Aceștia vă pot oferi indicatori specifici. Vă pot orienta asupra fotografiilor și vă pot ajuta să vă pregătiți imaginea pentru web.

Utilizarea unui website de companie cu un conținut prost conceput

Scrierea pentru website poate fi dificilă. Doriți să oferiți suficient conținut pentru a ajuta vizitatorii website-ului dvs. să găsească răspunsuri la întrebările lor. Nu atât de mult încât să fie copleșiți de informații. Iată câteva greșeli comune atunci când scrii conținut pentru un website:

  • prea mult text. Cercetările arată că vizitatorii website-ului vor rămâne de obicei pe o pagină web mai puțin de cincisprezece secunde. Este important să vă prezentați informațiile într-un mod concis;
  • blocuri mari de text. Cititorii web preferă informații în bucăți ”de dimensiuni mușcate” în loc de blocuri mari de text. Utilizați paragrafe scurte, liste cu număr buletinat și numerotate. Folosiți unele imagini extrem de relevante pentru a menține atenția cititorului;
  • jargon excesiv. Cei din industria dvs. pot aprecia terminologia specifică industriei, dar probabil că publicul dvs. nu. Comunică-ți mesajul în mod clar și în termeni simpli;
  • gramatică și greșeli de ortografie. Un website cu erori este propriul său inamic. Cei mai mulți vizitatori vor considera aceste erori neprofesionale. O reflectare directă a modului în care desfășurați afaceri. Este dur, dar așa este;
  • conținut centrat pe sine. Clienții dvs. sunt cei mai importanți. Renunțați la declarațiile ”eu” sau ”noi”. Trebuie să vă concentrați asupra modului în care produsele sau serviciile dvs. pot ajuta clientul. De exemplu, în loc de ”Creez website-uri uimitoare”, încercați ”Aflați cum puteți obține un website uimitor care atrage clienți”.
  • textul superficial. Dacă website-ul dvs. are doar câteva propoziții pe pagină, vă sabotați în câteva moduri. Conținutul minim ”nu este băgat în seamă” de motoarele de căutare. Astfel, nu veți obține un clasament satisfăcător. Odată ce un vizitator ajunge pe website-ul dvs., probabil că nu va putea găsi toate informațiile pe care le caută. Acest lucru îl va determina probabil să meargă la un website concurent.

Neglijarea apelului dvs. la acțiune (CTA)

Care este obiectivul website-ului dvs.? Doriți ca vizitatorii să se înscrie pentru un serviciu? Completarea unui formular pentru o ofertă? Cumpărarea unui produs? Când te uiți la website-ul tău actual, vezi un îndemn simplu pentru vizitatori de a acționa?

Dacă răspunsul este nu, pierdeți oportunitatea de a obține clienți. Indiferent de obiectivul dvs., asigurați-vă că le oferiți o modalitate ușoară de a vă deplasa vizitele prin pâlnia de conversie. Iată câteva sfaturi CTA care trebuie luate în considerare:

  • includeți butoane pe website cu text care spune cititorilor exact ce trebuie să facă;
  • introduceți un formular scurt în mijlocul anumitor pagini pentru a încuraja o acțiune;
  • adăugați un paragraf în partea de jos a paginilor dvs. web. Astfel, încurajați cititorii să ia o acțiune, completând cu un link din text pentru a face acest lucru.

Asigurați-vă că CTA-urile dvs. sunt într-un loc proeminent. Este posibil să puneți un buton în antet, astfel încât vizitatorii website-ului să îl poată vedea de pe orice pagină.

Nu actualizați un website de companie

Acum că ați adăugat text, imagini și CTA-uri excelente pe website-ul dvs., asigurați-vă că acesta rămâne actual. Clienții potențiali și actuali trebuie să știe exact ce oferiți, unde vă aflați și care sunt zilele/orele de lucru. Puține lucruri sunt mai frustrante decât verificarea programului de lucru pe un website, iar locul închis.

Numerele de telefon, adresele de e-mail și alte informații de contact ar trebui să funcționeze întotdeauna sau veți pierde oportunități.

Deci, acum știți ce greșeli să căutați pe website-ul dvs. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru proiectarea (sau reproiectarea) unui website de afaceri, pentru mai multe oportunități online, UpSEO   vă poate ajuta! Contactați-ne sau solicitați o ofertă pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de proiectare web.

Back To Top